a představili prvňáčkům důležité pojmy týkající se psaní velkých a malých písmen. Hlavním tématem bylo rozlišování mezi vlastními a místními jmény. Žáci druhého ročníku využili vrstevnické učení k tomu, aby látku svým mladším spolužákům vysvětlili. Tato forma učení umožňuje žákům na malotřídní škole vzájemnou podporu a sdílení znalostí, je pro všechny velmi inspirující, žáky baví a přináší jim mnohé užitečné zkušenosti. Druháci pracovali s prvňáčky ve dvojici nebo malé skupině a společně vyhledávali informace v textu. Snažili se prvňáčkům trpělivě vysvětlit, proč je důležité rozlišovat mezi těmito dvěma druhy jmen. Praktické příklady a hry pomohly malým žákům lépe problematiku pochopit.
Za skvělou vzájemnou spolupráci sklidili nakonec všichni velkou pochvalu.
Jitka Bulínová, tř. uč. I. K (1. a 2. ročník)