Výuka se opírala výhradně o praktické poznatky - žáci měli možnost podívat se zblízka na kapra obecného, osahat si jeho šupiny, ploutve a ti odvážnější mohli také zhlédnout plynový měchýř či srdce ryby. Kapra na výuku zajistil žák Kamil Kučma ze 7. B, kterému tímto velmi děkujeme.
Dále jsme mikroskopovali preparáty, které jsme si sami vyrobili (konkrétně preparát s rybí šupinou). Pro vyřešení jednoho úkolu v laboratorním protokolu jsme také využili moderních technologií a vyhledávali latinské názvy ryb na internetu. Žáci měli rovněž možnost prohlédnout si veškerou rybářskou výbavu, kterou do výuky ochotně přinesl žák 7. D Jaroslav Záloha, za což mu rovněž patří velký dík.
Tuto akční hodinu přírodopisu lze hodnotit jako velice úspěšnou. Všichni si ji patřičně užili a těší se na nějakou další v podobném duchu.
Vyučující přírodopisu: Mgr. Petra Hřebíčková, Mgr. Miroslav Chocholouš