a jednoúčelových aplikacích. Toglic nám nabízí výukové aktivity pro týmovou spolupráci ve třídě a rozvoj komunikačních dovedností dětí.
Toglic vznikl na základě praktických zkušeností učitelů z reálných vyučovacích hodin. Podporuje práci učitele při skupinových i individuálních úkolech a využívá pro to moderní komunikační prostředky (tablety, netbooky, notebooky, chytré telefony). Usnadňuje přípravu nejrůznějších pracovních kartiček, umožňuje pružně reagovat na časovou dotaci a přidávat další úlohy, dává učiteli zpětnou vazbu - přehled o odpovědích a výsledcích žáků, v matematice podporuje individuální procvičení počtů.
Žáci se učí vyslechnout a pochopit názor jiného žáka, diskutovat, argumentovat a obhajovat vlastní názor, spolupracovat ve skupině, rozdělovat si role, pochopit problém, nalézt a aplikovat vhodný postup řešení, samostatně řešit problému.
Novou formu výuky si vyzkoušeli i žáci čtvrtého ročníku ZŠ JUDr. J. Mareše Znojmo, kteří byli nadšeni, že nemusí sedět v lavicích, ale mohou hbitě řešit zadané úkoly společně se svými spolužáky.