a jejich nejznámější sloučeninu H2O - vodu. V pondělí 17. 6. pak na toto téma proběhl celodenní projekt.
Žáci se zaměřili na koloběh vody v přírodě a jako kapičky vody si dramatizací nově získané poznatky upevňovali. Seznámili se s pohádkou S kapičkou kolem světa. Rytmicky znázorňovali déšť, zpěv písně Prší, prší doprovodili rytmickými nástroji. Trénovali také soustředěný poslech - naslouchali zvukům vody (déšť, napouštění vany, vodopád...).
Během pokusů s vodou žáci zkoumali, co vodu znečišťuje, aby si uvědomili nutnost vodu chránit a neznečišťovat.
Při vycházce k vodě si žáci získané dovednosti ověřovali v praxi. Povídali si také o možném nebezpečí, na které by si u vody měli dávat pozor.
Žáci si během projektu upevňovali znalosti o vodě, získali nové dovednosti při pokusech s vodou a rozvíjeli své ekologické myšlení.
Třídní učitelky 1. ročníku