které jim mělo napomoci pochopit naši Sluneční soustavu, a od kterého se měly odvíjet další hodiny projektového dne již ve škole. A tak děti mohly uplatnit svou čtenářskou gramotnost na základě získaných informací v tvorbě vlastní prezentace o vybrané planetě, stejně tak v programování Bee-bota, v tvorbě souhvězdí, kde využily získané vědomosti z geometrie. Nemůžeme opomenout ani výuku cizího jazyka, kde se obeznámily s novými slovíčky a využily interaktivní pracovní listy, či pomocí virtuální reality se dostaly tam, kam jiní obvykle nemohou. Dokonce si děti vyzkoušely sestavení lunárních vozítek v hodinách informatiky a mohly si s nimi i zasoutěžit. V hodinách VV malovaly planety, na kterých by si představovaly svůj vlastní život.
Projektový den si zasloužil pochvalu, neboť nejen děti posunul o pár kroků dál.
Za 3. ročníky Mgr. R. Štanclová