Děti z 3. tříd by vás přesvědčily, že hodiny aplikované informatiky patří k nejhravějším předmětům ve škole. Informatika má pomoci dětem orientovat se v digitálním prostředí, vést je k bezpečnému a tvořivému využívání digitálních technologii při práci, učení, ale i ve volném čase.
Učí je používat technologie při řešení problémů, získávat data či komunikovat s ostatními.
V rámci projektu Čtyřlístek - Vesmír využily děti své dosavadní znalosti z oblasti předmětu Člověk a jeho svět, prohloubily je využitím dat z internetu a propojily s dovedností programování. Bylo úžasné sledovat, jak jejich papírové makety sluneční soustavy ožívají pohybujícími se roboty Ozoboty, které děti samy rozpohybovaly.
Věříme, že hrou získané dovednosti budou dětem v tomto technologiemi protkaném světě přínosné.
Za 3. ročník I. Volánková,L. Vaculíková ; I. Bulínová,L.Semotamová ,M. Vystrčil